Isnin, 1 Mac 2010

Berbaloi-baloi......






Setelah lama aku tidak bertarung. Semalam aku berpeluang untuk pergi bertarung. Pagi-pagi lagi aku bersiap untuk pergi bertarung setelah mendapat 'green light' dari cik ayang.
Walaupun perjalanan yang jauh tetap aku gagahi mengharunginya.
Setelah mengambil masa setengah jam perjalanan, sampai jua aku ke destinasi yang lama telah tidak aku kunjungi.

Sesampainya aku di tempatnya yang sesuai, tanpa melengahkan masa aku mengeluarkan senjata azimat yang telah lama aku tidak gunakan.
Aku pun memulakan pertarungannya.
setelah puas sang suria membaham dan memamah kulit lengan dan muka...... santapan kuat mengejutkan aku dari mamai.
Aku bertarung lagi....
Satu......lepas satu......satu..... lepas satu,satu. Oh berbaloi-baloi...............

1 ulasan:

  1. Sosak napeh den...ingek nak betarung kek mano tadi...siap klua senjato bagai...

    BalasPadam